רכשתי דירה אך לא חתומה על תיווך. המתווך כביכול שהראה את הדירה רוצה דמי תיווך וגם מתווך שני שימו שיתוף פעולה. האם חייבת בדמי תיווך?

חוק המתווכים ברור מאוד- ללא הזמנת שירותי תיווך בכתב , חתומה ע"י הלקוח, המתווך אינו זכאי לתשלום דמי תיווך.
הנ"ל בהנחה שהתנהגת בתום לב .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לעיין בתנאי המכרז. רק אם במכרז מופיע תנאי שמאפשר את ביטול הזכייה ,במקרה של זכיה במגרש אחר ,אז הדבר אפשרי ,בכפוף לתנאי המכרז....
המשך תשובה