אני אמור לשלם לפי לוח התשלומים במועד שאני לא בארץ. האם ניתן לשלוח לבנק מישהו מטעמי שישלם את השובר מפנקס השוברים ? אם כן, האם נדרש ייפוי כח ? תודה

ככל שהתשלום בפועל מבוצע על ידך, נראה כי לכאורה אין מניעה שהתשלום הטכני יבוצע ע"י צד ג' שיצויד ביפוי כח, לפי נהלי הבנק.
כדי למנוע תקלות,כדאי לתאם את הנושא מראש עם הבנק בו יתבצע התשלום, ולפעול בהתאם להנחיות הבנק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין שום סיבה שאי רישום הערת האזהרה יעכב את מסירת החזקה. הנכון הוא, שעד לרישום הערת האזהרה, יש לוודא שערבויות חוק המכר תעמודנה בתוקפן ( אגב, קיבלתם גם מכתב החרגה מהבנק המלווה? במידה ומדובר על מקרקעי...
המשך תשובה