שלום רב, ברשותי דירה למכירה . יש לי קונה פוטנציאלי מאוד מעוניין. מחיר הדירה : 1,750,000 ש"ח (מתוכה משכנתא קיימת ע"ס 400,000 ש"ח) . אני צריך זמן פינוי של 6 חודשים . הקונה הפוטנציאלי מוכן לשלם : 400,000 ש"ח במועד החתימה 150,000 כעבור חודשיים ואת כל היתרה , קרי 1,200,000 ש"ח , במועד מסירת הדירה . סכום זה הוא סכום המשכנתא שהוא עתיד לקחת . מה דעתכם על לוח זה ? יש פה סיכון ? סכום המשכנתא גבוה מאוד וזה מה שמטריד אותי בעניין . האם יש דרך להבטיח את עצמי ? האם אין לי מה לדאוג ? האם אישור עקרוני מהבנק אמור להספיק לי ? תודה רבה רבה, אברי

באופן עקרוני העסקה אפשרית, אך יש כמובן ליצור חוזה שיגן עליך בכל מקרה של הפרה .
יש לנסח את החוזה בצורה זהירה, ולבדוק היטב את המסמכים עליהם אתה חותם , לצורך רישום הערת אזהרה על המקרקעין, לטובת הבנק למשכנתאות של הקונה.
תוכל ליצור איתי קשר טלפוני, או בהודעה פרטית, לקבלת פרטים נוספים והשלמת התשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי החוק מי שרשאי לקבל דמי תיווך הוא רק מתווך רשום ברשם המתווכים, אשר החתים את הלקוח על הסכם לקבלת שירותי תיווך. והיה הגורם היעיל בעסקה. לא ברו משאלתך, מי המתווך , האם הוא רשום ברשם המתווכים, האם חתמ...
המשך תשובה