שלום רב, היינו בהליך משפטי בבית משפט וניתן הסכם פשרה לפיו הנתבעים ירכשו את דירתנו בהתאם להערכת שמאי המקובל על שנינו, השמאי ביצע הערכה אך העריך את הביטוח ע"ס 1,500,000 ש"ח וציין כי ערך הדירה עם נזקי רטיבות הנו 1,450,000 ש"ח יש לציין כי נזקי הרטיבות ברובם נגרמים ע"י השכנים בעקבות בניית קירות גבוהים משלנו והמים מחלחלים אלינו. הנתבעים לא מוכנים לחתום על הסכם קניה על סך מליון וחצי כמו כן פורסים לנו את התשלומים למשך שנה דרך לא מאפשר לנו לרכוש דירה אחרת במקביל... בעקבות כך שהם החליטו להכתיב לנו את התנאים ומאלצים אותם לקבל אותם לפי דרישתם, פנינו לבית המשפט חזרה לבקשה של ביזיון בית משפט. רציתי לברר האם נכון אנו עושים והאם אנחנו לא יכולים ליפול בעניין הזה והאם יש אפשרות של בית המשפט להתערב ולחייב אותם. יש לציין כי אנו לא מיוצגים על ידי עו"ד עקב חוסר אפשרות תשלום שכ"ט אודה על תשובתך.

התשובה צריכה להינתן לפי המסמכים שנחתמו , והצווים שניתנו.
לא ניתן לענות על עניין זה, בלי בדיקה מדוקדקת של הנושא.
אני סבור שכדאי שתשכרו שירותי עו"ד העוסק בתחום, שכן מדובר בסכום משמעותי.
ייתכן יהיה מי שיהי מוכן לטפל בתיק זה על בסיס אחרוזים, שיתקבלו מכספי המכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה שלך היא ששאלה כלכלית , שלדעתי איש לא יכול לתת עליה תשובה מוחלטת- אם הריבית על המשכנתא שתיקח תהיה נמוכה מעליית מדד התשומות , לכאורה כדאי לקחת את המשכנתא. אחרת- שכרך יצא בהפסדך, שכן אמנם לא תשלם ...
המשך תשובה