שלום, התשלום לקבלן מפתח מתבצע לאחר ביצוע כל שלב, אבל מה נהוג לגבי תשלום על המגרש, הקבלן דורש תשלום מראש על המגרש. האם הגיוני?

יש לבדוק את החוזה ואת הבטוחות, כעיקורן אם הקרקע עוברת לבעלותך כבר בשלב הראשון , יש הגיון בדרישת הקבלן.
כמובן שהדבר הראשון במעלה הוא הבטוחות שאתה מקבל לכך, שאם אחרי חתימת החוזה והתשלום הקבלן "נעלם", האם תוכל להעביר את הבעלות בקרקע על שמך, או שתישאר בלי הקרקע ובלי הכסף....
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רכישת דירה שחלקה בבעלות ההורים עלולה ליצור מספר בעיות : 1. מס רכישה- בהנחה שההורים בעלי דירה נוספת, הם יחוייבו במס רכישה בגין רכישת דירה שנייה. 2.משכנתא- הבנק למשכנתאות ידרוש כי גם חלק ההורים ישועב...
המשך תשובה