1. האם אני מחויב לשלם עבור רישום בטאבו? הקבלן דורש סכום של 3,700 ש"ח לפי חישוב של 800 ש"ח עבור דירת 4 חדרים באשקלון. 2. תוספת 1.5% הוצאות החברה ובתוספת מע"מ. לאור העובדה כי הוצאות החברה הינן חלק מנספח התמורה. האם זה חוקי? בברכה, נועם

הכל תלוי בניסוח החוזה.
אם נוסח החוזה ברור , אז הדרישה חוקית .
המגבלה היחידה בחוק, היא על הוצאות משפטיות שמשולמות לעוה"ד של הקבלן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

.הכל תלוי בהסכם התיווך עליו חתמת לצורך רכישת הדירה החדשה. כרוכש, אתה מחוייב בתשלום רק למתווך שהיה הגורם היעיל לרכישת הדירה , ושהחתים אותך על טופס המכיל את הפרטים הנדרשים בחוק ( אם כי בתי המשפט הכשירו ...
המשך תשובה