בצוואה רשום שדירה וכל שאר הנכסים יחולקו שווה בין שווה יורשים. נראה שבעדר חובות לעזבון, אין זה אומר כלל שמנהל העזבון ימכור אותה, אלא רק ידאג לצו קיום צוואה וכל אחד מהיורשים ירשום אח"כ את חלקו בטאבו. האמנם? וויכוחים יבואו אולי לאחר מכן בין היורשים כיצד לממש את הדירה בלי קשר למנהל עזבון שסיים תפקידו... נכון?! תודה
מנהל העזבון צריך לדאוג לרשום את הנכסים על שם היורשים. אם היורשים רוצים לממש את הדירה, הוא בהחלט יכול מכח הוראת בימ"ש לדאוג למימוש הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיתית נחליאל עו"ד
055-4533140
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רותי שלום עקרונית ניתן למכור דירת יורשים כאשר חלק מהיורשים הינם קטינים אם מוכיחים שהמכירה לא פוגעת בטובת הקטינים, ושנשמרות כל הזכויות של הקטינים בנכס (אם נקנית דירה חלופית - רושמים עליה את זכות הקטינ...
המשך תשובה