שלום לך, אמא שלי נפטרה לפני שנתיים, ואנו הילדים חתמנו לאבא שלי שכל הרכוש והבית והקופות יעברו על שמו, היום מזה שנה בערך יש לאבא שלי מישהי שמאיימת שהיא תקח לנו את הבית ואני יודעת שהיא ידועה בציבור ושאוטומטית 50% מגיע לה, האם אבא שלי יכול לעשות צוואה שהבית שייך חנו וכו' וזה אכן יהיה קביל שהאישה לא יהיה לה חלק בזה או בכל דבר שאבא דחי ירשום בצוואה? אודה לטיפולכם המסור והמהיר. אירית טויטו
לידועה בציבור לא מגיע באופן אוטומטי זכויות ובוודאי שלא זכויות במקרקעין שנצברו לפני היות הצדדים ידועים בציבור. בכל מקרה, יש שני דברים שאביך צריך לעשות על מנת להימנע מאי נעימויות בעתיד: הדבר הראשון הוא לחתום על צוואה. הדבר השני הוא לחתום על הסכם ממון/חיים משותפים עם אותה גברת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיתית נחליאל עו"ד
055-4533140
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רותי שלום עקרונית ניתן למכור דירת יורשים כאשר חלק מהיורשים הינם קטינים אם מוכיחים שהמכירה לא פוגעת בטובת הקטינים, ושנשמרות כל הזכויות של הקטינים בנכס (אם נקנית דירה חלופית - רושמים עליה את זכות הקטינ...
המשך תשובה