שלום, אני מעוניין להגיש תביעה נגד אשתי לשעבר אשר הוציאה את ילדיי מבית הספר הממלכתי בו למדו, ורשמה אותם לבית ספר דתי חרדי, ללא ידיעתי וללא הסכמתי בזמן שהייתי בשהות של חודש בחו"ל מטעם העבודה. אני גם לא מבין איך נתנו לה לעשות את זה בבית הספר או בעירייה, שכן הם אמורים לקבל אישור של שנינו על כל החלטה שמתקבלת בעניין הילדים כפי שנקבע בהסכם הגירושין בינינו. האם אני יכול לתבוע גם את בית הספר? האם היא יכולה לעשות דבר כזה מבלי ליידע אותי?
יש להגיש תביעה לביהמ"ש ולדון בה לגופה. אכן בית הספר לא יכול לפעול על דעתה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוקר טוב, ככל והתביעה שלו כנה וכרוכה כדין, אכן העובדה שהוא הגיש ראשון, חטסמת בפנייך את האפשרות שהנושאים הללו ידונו בבית משפט. מוזמנת ליצור עימי קשר טלפוני לקביכת פגישת יעוץ מעמיק...
המשך תשובה