במידה והוונו דמי המדור בעת מהלך גישור ולאחר מספר שנים הלכה האם לעולמה, האם מותר לאב (שהילדים עברו לחזקתו כמובן), לדרוש את הפרש הסכום מכספי העזבון של האשה? שהרי הוא היום מגדל את הילדים.
אני מניחה שהאם הורישה לילדים את הכספים מכאן שכספיה הולכים אליהם בכל מצב. יש לבדוק באופן פרטני את המרה המיוחד שלך ואני ממליצה לפנות לעו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דין, אם חתמתם על הסכם ממון לפני הנישואין ולא אישרתם אותו אצל נוטריון בעיקרון הןא חסר תוקף. אם נהגתם לפי מה שרשום בו אז אפשר לטעון שמדובר בהתחייבות חוזית. לאחר הנישואין בוודאות אין תוקף להסכם א...
המשך תשובה