אני אם לתינוקת בת שנה וחצי. האב ממנו נפרדתי לאחר לידתה (לא היינו נשואים), מסרב לחתום על הסכם מזונות/ פרידה בשל חילוקי דיעות על גובה התשלום וכו'. מכאן שלמעלה משנה איני מקבלת מזונות (משלם את הגן באופן מלא 2900 ש"ח + חיתולים). מיותר לציין שההוצאות שלי רבות, וכוללות מזון, ביגוד, מדור . מה עליי לעשות???? תודדה מראש!
להגיש תביעה לביהמ"ש לעניין המזונות. אם האב לא רשום כאבי הקטינה יש להגיש גם תביעת אבהות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום תאיר. בהחלט ניתן לעכב הפירוק על מנת שהילדים לא יטולטלו באמצע שנה. האם את מיוצגת? מוזמנת ליצור איתי קשר טלפוני...
המשך תשובה