שלום רב, אני גרושה 8 שנים יש לי הסכם גירושין בהסכם גירושין צויין שהדירה שבבעלותנו תשאר שלי עד שהבן הקטן שלי יהיה בן 18 כרגע הגרוש שלי רוצה לוותר על הדירה ולשנות בהסכם שהוא נותן לי אותה ללא תמורה . איך אני עושה את זה ? תודה מראש רונית גילי
בס״ד
ניתן להגיש בקשה בהסכמה לביהמ״ש למשפחה למתן תוקף של פסק דין, לאחר מכן לבצע הליך של רישום הנכס על שמך בלשכת רשום המקרקעין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית. לא הצלחתי להבין אם את כבר מצויה בתוך הליך משפטי והאם את מיוצגת. יש דרכים להבטיח את שלום הילדים באמצעות צווים שונים. מוזמנת ליצטר עימי קשר טלפוני...
המשך תשובה