לפני שבוע הבן שלי נעצר אחרי התפרעות במסיבה, ושימוש בסמים. רציתי לדעת האם מיד יש לו רישום פלילי בעקבות החקירה במשטרה, או שרק אחרי הגשת כתב אישום או זימון למשפט (מה שעוד לא קרה) יהיה רישום?
ככל הנראה, כרגע הרישום שמופיע לבן שלך הינו מב"ד - ממתין לבירור דין. יש לחכות ולראות כיצד יתפתח התיק, הוא עשוי להיסגר או שיוגש בו כתב אישום
לייעוץ פרטני לאחר שאבחן את נסיבו המקרה - ניתן לפנות למשרדי לתיאום פגישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לירן שלום, אין משמעות גדולה לעילת סגירת התיק. עדיף לך שהעילה תיוותר ״חוסר ראיות״ מכיוון שסגירה בהסדר מותנה משמעותה שבשל הנחיית היוהמ״ש בנושא זה התיק נסגר בהסדר מותנה. בנוגע ללשכה, אין חובת דיווח חו...
המשך תשובה