שלום רב, בשנת 2002 הורשעתי בעברת הטרדה מינית (ללא עוול בכפי), ההרשעה לא הוטל עלי אלא מאסר על תנאי לשנתיים. שאלתי, האם ומתי ניתן למחוק את ההרשעה ? מתי לא "יראו" בגוגל את פרטי ההרשעה ? אודה לך מאוד על מידע בנושא
תוכל כבר עכשיו להגיש בקשה לחנינה לנשיא המדינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שאול שלום, גם אם מדובר בכתב אישום המתנהל כנגדך בביה״ד לעבודה בהתאם לחוק עובדים זרים, הרי שההרשעה תירשם בגיליון הרישום הפלילי שלך. אינני רואה אפשרות להימנע מכך לאחר הגשת כתב האישום (לפני כן, ניתן היה...
המשך תשובה