יש לי רישום פלילי בן 6 שנים בגין החזקת סמים. הורשעתי וריציתי עבודות שירות. מאז אני לגמרי נקי, עשיתי תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי ואני משמש כמדריך נוער. אני מאוד רוצה שהרישום יימחק ושזה יהיה מאחוריי, הבנתי שיש אפשרות לבקש חנינה מנשיא המדינה. רציתי לשאול אם ניתן לבקש גם במצבי (לאחר ריצוי העונש), וגם כמה זמן זה לוקח בערך, ומה הפרוצדורה? מעוניינת לדעת מה ניתן לעשות.
אכן בנסיבות שמנית ניתן להגיש חנינה ועל פניו יש סיכוי בנסיבות אלה למחיקה או לכל הפחות לקיצור תקופת ההתיישנות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נועם שלום, במידה שמדובר ב״מילה מילה מילה״ , ללא ראיות אובייקטיביות, וללא בעיות מהימנות קשות של המתלונן/ת, חבל על הכסף והאנרגיה. כל עוד מדובר בתיק יחיד מסוג תקיפה סתם, הוא יימחק, אוטומטית, בחלוף 7 שנ...
המשך תשובה