קיבלתי צו מעצר בגלל ביזוי בית המשפט, האם מדובר ברישום פלילי?????
לא. בשל ביזוי ביהמ"ש ניתן להטיל על אותו אדם מאסר וזאת במטרה לכפות עליו לציית לצו שנתן ביהמ"ש בעניינו.
אין המדובר במי שמוגש כנגדו כתב אישום והוא מורשע בעבירה בעקבותיו אלא כאמור סנקצייה שמטיל ביהמ"ש מתוך מטרה שאותו אדם ימלא את החלטותיו. לכן, אין הדבר גורר רישום פלילי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יונתן שלום, התיק מופיע במאגר ספציפי של המשטרה שגלוי רק לה, בחיפוש מיוחד, ואינו גלוי לאף גורם אחר. שתבין, שהרישום הזה אפילו לא גלוי בפני השב״כ. אין שום סיכוי שבעולם (אפילו לא רבע אחוז) שהתיק ייפתח ...
המשך תשובה