בן זוגי קיבל 6 חודשים עבודות שירות בגין חוב של 10,000 ש"ח למס הכנסה תשלומי עובדים,האבסורד הוא שהשכר לא שולם לעובדים אז למה בכלל צריך לשלם מס הכנסה . שאלתי היא מה ניתן לעשות אחרי מתן גזר הדין,אין לנו מקור פרנסה כרגע ובטח שלא נוכל לשלם חובות אם לא נעבוד תודה
השאלה אינה קשורה לנושא הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אביבי שלום, צר לי לקרוא על החשדות. ככל שהדברים יתבררו כנכונים, אני מניח שהיא תועמד לדין. הייתי נזהר מלכתוב נגדה דברים ע״מ להימנע מהגשת תביעה בגין לשון הרע, מכיוון שהדברים טרם הוכחו. בשלב הזה, אין ...
המשך תשובה