שוב פעם אני .. תקשיב לא הבנתי בידיוק למה אמרת עושה חמור וקיצוני על עברת איומים!!! אחי בן 20 נתפס לפני 7 חודשים על סמויה שמכר לה 4 אצבעות אחרי שהוא כביכול ברח 7חודשים בית המשפט הורה שלשחרר אותו ובלי מעצר בית בגלל חלוף הזמן אני לא מאמין שבית המשפט יתן לי עבודות שרות אולי יתן לי של"צ שפה אני יכול להמשיך לפרנס את משפחתי כי עוד פעם אני באמת על דרך דיברתי אם ה פורום של הכתבי אישום והעורכת דין שם אמרה לי משהו שונה ממך תיכנס תראה! תודה.
ציינתי שעונש של עבודות שרות בנסיבות שציינת נראה לי חמור מידי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דקסטר שלום, ראשית, הרשה לי לכתוב שאני מעריץ נלהב של העבודה שלך. לגופו של עניין, גש עם ת.ז. לכל תחנת משטרה, בקש לקבל גיליון רישום פלילי ובדוק אם הרישום עדיין קיים. במידה שכן, דבר איתי ואשמח לסייע....
המשך תשובה