שלום רב אבקש לדעת הכיצד וכמה זמן ייקח לבטל רישום פלילי בנוגע לאחזקת סמים קלים. פרטים נוספים הם התיק נפתח לפני שנתיים בגין אחזקת סמים קלים ונסגר לפני חצי שנה מחוסר עניין הציבור. אני בתהליך לקבל גרין קארד מארה"ב לכן העניין דחוף. מה אתה ממליץ לי לעשות?
קיינות שתי אפשרויות. האחת לבחון את חומר הראיות בתיק ויתכן שניתן להגיש בקשה למשטרה לשנות את עילת סגירת התיק לחוסר אשמה, אז אין כל רישום.
השניה, לפנות בבקשה למשטרה בחלוף 5 שנים מיום הארוע (ככל שבזמן הארוע היית בגיר) לבטל את הרישום, זאת ככל שלא נפתחו ולא יפתחו כנגדך תיקים חדשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל שלום, צר לי, אבל חוק המרשם הפלילי קובע כי במידה שבתקופת המחיקה של הרשעה-הורשע אדם בעבירה נוספת, תקופת המחיקה של ההרשעה הראשונה תוארך לתקופת המחיקה של ההרשעה השניה. ובהגדרה הצה״לית: נדפק לך הפז״מ...
המשך תשובה