שלום, עברתי על עבירת תנועה של נהיגה בזמן פסילה ואי ציות לשוטר ונלקחו ממני טביעת אצבע וצילום פנים כמו כן הייתי במעצר בית בגלל זה. בדקתי ואין לי רישום פלילי, העבירות האלה נרשמו רק בתעבורתי. רציתי לשאול אם מקובל לקחת טביעת אצבע ומעצר בית על הרשעות תעבורה כאלה? האם אני יכול לתבוע את המשטרה על זה?
אין לך מה לתבוע. זה חוקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דנה שלום, ייתכן שקיים לחובתך תיק משטרה סגור. אני מציע שתגשי ליומן של תחנת משטרה (בימים א-ה, משעה 08:00 ועד 16:00) עם ת.ז. ותבקשי להוציא גיליון רישום פלילי. כאשר תקבלי את הגיליון, תבדקי האם, אכן, קיי...
המשך תשובה