מה זה אומר ניפתח נגדי תיק אחרי חקירה אחרי איזה 3 חודשים אמרו לי התיק ממשיך הלאה במשטרה ואז פתאום אני מקבל מכתב התיק ניסגר וכתוב במחוז תביעות ת"א ניסגר ולא במשטרה חוסר נסיבות הצדקה להעמיד לדין ? מה זה אומר כעת יש לי תיק פלילי?
חיים שלום,
נא קרא תשובתי המפורטת בנושא זה מיום 21/12/14 תחת הכותרת ״ההשלכות של תיק משטרה סגור״.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסף שלום, אתה ניגש עם ת.ז. לכל תחנת משטרה ומבקש להוציא פלט רישום פלילי (עניין של דקות). בחלוף 5 שנים מהאירוע-הרישום יימחק (בהנחה שזה תיק יחיד). ב-5 השנים האלה, סביר להניח שלא יקבלו אותך למשרה ציבו...
המשך תשובה