שלום לפני שבועיים חציתי את הכביש עם האופניים וג'יפ משטרתי ביקש ממני לעצור , ברגע אחד חתכתי את הג'יפ ונסעתי לכיוון אחר וקח בעצם נמלטתי ממנו , למחרת השוטר חיכה לי באותו מקום ואיתר אותי מרחוק ,שוב ביצעתי את המהלך וברחתי , מה העונש הצפוי לי אם יתפוס אותי ? מה הזכויות שלי?
עמית שלום,
נא פנה לפורום תעבורה.
זה פורום רישום פלילי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, המחיקה אינה פיסית אלא בעלת משמעית משפטית בלבד. לאחר תקופת המחיקה-לאיש אסור יהיה לקחת אותה בחשבון ולך יהיה מותר להצהיר שמעולם לא הורשעת או נשפטת....
המשך תשובה