שלום לפני שבועיים חציתי את הכביש עם האופניים וג'יפ משטרתי ביקש ממני לעצור , ברגע אחד חתכתי את הג'יפ ונסעתי לכיוון אחר וקח בעצם נמלטתי ממנו , למחרת השוטר חיכה לי באותו מקום ואיתר אותי מרחוק ,שוב ביצעתי את המהלך וברחתי , מה העונש הצפוי לי אם יתפוס אותי ? מה הזכויות שלי?
עמית שלום,
נא פנה לפורום תעבורה.
זה פורום רישום פלילי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אתחיל בסוף: התיק נגד בנך ייסגר. אף אם לא ייסגר מחוסר אשמה ויישאר לו רישום משטרתי, הדבר לא יפריע לעתידו, אלא אם ירצה לעבוד או להתמחות, ב-7 השנים הקרובות כרופא במשטרת ישראל או בשב״ס. בחלוף 7...
המשך תשובה