יש לי רישום משטרתי פנימי יחיד לפני כשש וחצי שנים אני מועמד למשרד ממשלתי האם הם יראו את זה. הרישום על דחיפת בת זוג.
אם תחתום על ויתור לפיו אתה מתיר לעיין בר.פ. (הליך מקובל כחלק מהתליך קבלה למשרדים ממשלתיים מסויימים) התשובה הינה חיובית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, אני לא רואה כל סיבה שאדם נורמטיבי צריך לחשוש מ״תפירת תיק״. להסתובב עם מצלמה מתאים רק לאדם שנמצא בסכסוך שכנים דרמטי או סכסוך גירושין עם פסיכופת/ית. עבדתי 3 שנים כתובע משטרתי (מי שמגיש כתבי אישו...
המשך תשובה