שלום לכולם,אז ככה ברשותי רשיון נהיגה למונית d1,ברצוני להוציא רשיון נהיגה לאוטובוס d,היה לי מקרה של אלימות במשפחה(בת זוג),קבלתי 5 חדשים עבודות שירות,(עברתי כבר חודש),האם תהיה לי בעיה מבחינת משרד הרישוי...
משה שלום,
מירב הסיכויים שמשרד הרישוי לא יאשר לך רישיון לאוטובוס מכיוון שהוא מקבל ממשטרת ישראל רישום פלילי ותעבורתי והוא דורש שלא יהיו הרשעות ב-7 השנים האחרונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שבתאי שלום, אין אפשרות לבקש מביהמ״ש איסור פרסום של תיק שכבר הסתיים מזמן, בפרט כאשר התיק לא עומד בקריטריונים הקבועים בחוק בנוגע לאיסור פרסום. מה שכן ניתן לעשות הם אלה: 1. לפנות לאותם אתרים ולבקש הסר...
המשך תשובה