תיק מלפני 14 שנים בהיותי קצת יותר מגיל 18 שנסגר מאי עניין הציבור ולא הגיע לבית משפט האם נמחק הרישום? והאם אני יכול לעבוד במשרד ממשלתי שם דורשים ממני הצהרה על אי עברות ורישום פלילי? תודה מראש
המדובר ברישום משטרתי.
אני מציע לך להוציא מהמשטרה העתק של גליון הרישום הפלילי ולבדוק אם התיק עדין רשום.
ככל שכן, ייתכן וניתן להגיש בקשה לבטלו.
ככל שהתיק אינו רשום או יבוטל, אין לך כל רישום פלילי גם לא משטרתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אילנה שלום, אין לי מושג. יש לבדוק עמם. אני מניח שמכיוון שהאופק של הקורס הוא עבודה במשרד הקורס כשגריר או כקונסול והדבר דורש העדר הרשעות-הם לא ירשמו לקורס בעלי הרשעות או תיקים פתוחים. בנוגע לתיקים סג...
המשך תשובה