תיק מלפני 14 שנים בהיותי קצת יותר מגיל 18 שנסגר מאי עניין הציבור ולא הגיע לבית משפט האם נמחק הרישום? והאם אני יכול לעבוד במשרד ממשלתי שם דורשים ממני הצהרה על אי עברות ורישום פלילי? תודה מראש
המדובר ברישום משטרתי.
אני מציע לך להוציא מהמשטרה העתק של גליון הרישום הפלילי ולבדוק אם התיק עדין רשום.
ככל שכן, ייתכן וניתן להגיש בקשה לבטלו.
ככל שהתיק אינו רשום או יבוטל, אין לך כל רישום פלילי גם לא משטרתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלי שלום, יד אפשרות להגיד לתביעה/פרקליטות בקשה לסגירת התיק. סיכויי הסגירה משתנים בהתאם לעוצמת הראיות ובהתאם לעניין לציבור בהעמדה לדין. בנוגע לבקשה לשינוי עילת סגירה: במידה שלא קיבלת מכתב רשום אודות ...
המשך תשובה