שלום רב, בזמנו הועמדתי לדין והתיק הסתיים ללא הרשעה, איך עכשיו אני יכול לבדוק 11 שנים אחרי אם הרישום המשטרתי עדיין נשמר ואיך אני יכול לפעול כדי לבטל אותו?
נבות שלום,
תוכל לגשת עם ת.ז. לכל תחנת משטרה (בשעות הבוקר) ולבקש להוציא גיליון רישום פלילי.
הרישום עדיין יופיע אך ככזה שחלפה לגביו תקופת המחיקה (בת 5 השנים).
המשמעות היא שלאף גורם, אם הוא נחשף לרישום הזה, אסור לקחת אותו בחשבון וגם לך מותר לומר (בנוגע לאותו פס״ד ללא הרשעה), כולל בתצהיר, כי מעולם לא נשפטת או היו לך תיקים פליליים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למרבה המזל, לא מענישים בישראל על מחשבות. לו היו מענישים על מחשבות, היו שמים אותי בכלא למאסר עולם. ובאופן רציני יותר: החוק הפלילי מבקש להרתיע אנשים לא לפגוע בזולת וגם לחנך אנשים לנורמות התנ...
המשך תשובה