האם גניבה של ציוד בצבא, אשר בגללה ישבתי שבוע בכלא 6 ורותקתי לבסיס לעוד שבועיים היא עבירה פלילית. האם מדובר ברישום פלילי וכיצד אני בודק את זה?
ככל שנשפטת בדין משמעתי הדבר יצויין בגליון הרישום הצבאי אך לא בגליון הרישום הפלילי הרגיל.
ככל שנשפטת בבית דין צבאי והורשעת הדבר יגרור רישום פלילי ממש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום, התיק עצמו יימחק אוטומאטית בחלוף 5 שנים מהאירוע (בהנחה שמדובר בתיק גניבה של בגיר ושאין לחובתך תיקים נוספים). החדשות הרעות הן שטביעות אצבעות אינן נמחקות מהמאגר המשטרתי. החדשות הטובות הן שי...
המשך תשובה