נעצרתי בעקבות תלונת שווא, והמשטרה לא מתכוונת להגיש נגדי כתב אישום. הבנתי שיש לי רישום פלילי ואמרו לי שאני לא יכול למחוק אותו בינתיים. תוך כמה זמן אפשר למחוק אותו ומה הפרוצדורה?
חיים שלום,
אני מצטער לקרוא על הסיטואציה.
בהנחה שאין לך תיעוד וידאו/אודיו של האירוע, לא ניתן יהיה לשנות את עילת הסגירה של התיק לחוסר אשמה.
ניתן יהיה להגיש בקשה למחיקתו בחלוף 7-5 נשים מיום האירוע, תלוי בסוג העבירה.
במידה שמדובר בעבירה קלה, כגון איומים/תקיפה-התיק יימחק אוטומטית (כל עוד יישאר תיק יחיד) בחלוף 7 שנים מיום האירוע וניתן יהיה לבקש מחיקתו בחלוף 5 שנים.
במידה שמדובר בעבירה חמורה יותר-המצב שונה והמחיקה אינה אוטומטית ויש ליזום אותה.
ע"מ לקבל פרטים מדוייקים יותר, אתה מוזמן ליצור עמי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניק שלום, מכיוון שחלפה תקופת המחיקה לגבי פסה"ד ללא הרשעה שלך, התיק המשטרתי הסגור היחיד שלך היה אמור להימחק (בביטול רישום אוטומטי) בחלוף 7 שנים ממועד ביצוע העבירות (או במקרה שלך, בשנת 2010, עם כניסת ה...
המשך תשובה