הגישו נגדי תלונה על הטרדה, לאחר מכן ביקשתי לברר האם יש לי רישום פלילי על כך למרות שלא הגישו כתב אישום אבל נאמר לי שאין כל מידע. האם יכול להיות שבכלל לא פתחו לי תיק?
נוגה שלום,
גשי לכל תחנת משטרה עם ת.ז. ובקשי להוציא גיליון רישום פלילי. שם תראי אם רשום לחובתך תיק סגור. במידה שקיים לחובתך תיק סגור בגין הטרדה טלפונית ומדובר ברישום יחיד-התיק יימחק בחלוף 7 שנים וניתן יהיה ליזום בקשה למחיקתו בחלוף 5 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זיו שלום, במידה שהתיק פתוח-ישנן מקרים בהם כדאי להגיש בקשה לסגירת התיק. במידה שהתיק ייסגר מחוסר אשמה-לא יוותר כל רישום. במידה שהתיק ייסגר מעילה אחרת-יוותר רישום של תיק משטרה סגור שעלול להפריע במקרים מ...
המשך תשובה