שלום. אני רוצה להגיש בקשה לויזה לארה"ב. לצערי יש לי רישום פלילי משנת 2008 למרות שהתיק נסגר במשטרה בלי הרשעה או כתב אישום על שימוש בגראס. איך אני יכול למחוק את הרישום על מנת לקבל ויזה, או שבגלל שזה לא נגמר בהרשעה אין ממה לדאוג?
נתן שלום,
משטרת ישראל אינה יכולה למסור לשגרירות זרה מידע אודות תיקים סגורים של אדם (שפנה אליה וביקש כי תעביר מידע בעניינו לשגרירות הזרה) אלא רק מידע אודות תיקים פתוחים שלו ואודות הרשעות, שטרם חלפה תקופת ההתישנות שלהן (לרוב, 7 שנים).
גם אתה, מבחינתך, אינך צריך למסור לשגרירות מידע אודות תיקים סגורים שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גבי שלום, כנראה שמספר הטלפון שלכם הופיע במכשיר טלפון של חשוד בסחר בסם או שמקורב לשניכם מסר את שמכם כמי שמשתמשים בסם. בכל מקרה, נוכח העדר ראיות-התיק נסגר וההחלטה לא תשתנה. המשמעות היא שכל עוד התיק ...
המשך תשובה