קראתי את מה שאמרת לי את ההודעה של מאור ולא הבנתי ממנו מה רשמת... כי לא הבנתי עם אני תכננתי וגנבתי מפתח של בית ושכנעתי שותף קח תמפתח תפרוץ ונתחלק בשלל אני לא יהיה שמה פיזי שיקרה רק גנבתי תמפתח שיכנעתי תשותף שיעשה את העבירה ונתתי לו מידע על הבית והכל... אני עובר על עבירת פריצה בצוותא?אני מקבל את אותו העונש המלא כמושל הפורץ זה רק מה שרציי לשאול ?תודה
שלם יעקב,
חיובי. התשובה כן.
אתה מקבל גם עונש על תכנון ההתפרצות כאמור בשאלתך.
בברכה,
דרור סלמן, עו"ד
מנהל הפורום לרישום פלילי ומחיקתו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דקסטר שלום, ראשית, הרשה לי לכתוב שאני מעריץ נלהב של העבודה שלך. לגופו של עניין, גש עם ת.ז. לכל תחנת משטרה, בקש לקבל גיליון רישום פלילי ובדוק אם הרישום עדיין קיים. במידה שכן, דבר איתי ואשמח לסייע....
המשך תשובה