שלום רב רציתי לשאול מספר שאלות אני עברתי במכס אם 19 פרטים של סיגריות . האם זה נירשם לי בתור רישום פלילי וזה יפריע לי בחיים.. האם מומלץ לנסות להישפט או שברגע שאני מנסה להישפט אני יכול לקבל קנס יותר גבוה .. וגם אם זה יכול לגרום שאני יוכל למשוך את זמן התשלום .. יום טוב תודה רבה!
שלום רב,
למיטב זיכרוני, עבירה על חוקי המכס, שהסתיימה בהרשעה בביהמ״ש, נרשמת בגיליון הרישום הפלילי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אושר שלום, מדובר (בפעמיים הראשונות) בדוח מסוג קנס שאינו נכנס לרישום הפלילי ולכן אינו מדווח לאיש ולא ימנע ממך דבר. ...
המשך תשובה