לא שמתי לב שיש עוד שאלות קודמות לשלי אבל מה שקרה איתי אני לא הייתי בזמן הביצוע פשוט מצאתי מפתח גנבתי אותו קישרתי לאיזה בית הוא שיכנעתי שידלתי שמישהו כלומר חבר יעשה את הפריצה במקומי ואחרי זה נתחלק בשלל אז איזה סעיפים יכולים לצרף בית המשט לכתב אישום וכזה ועד כמה חמורים?תודה
בית המשפט מתייחס לעבירת שידול בחומרה.
באופן כללי, במידה וכן היית במקום בזמן הפריצה (בזמן הביצוע), יחשב הדבר גם ל"ביצוע בצוותא" ו "התפרצות".
במידה ולא להיית במקום בזמן הפריצה, סביר להניח שלא יכניסו לכתב האישום "ביצוע בצוותא" מפני שאין בפועל ביצוע "בצוותא".
כתב האישום יהיה אז רק על סעיף אחד "קשירת קשר לביצוע פשע".
במידה ואתה זקוק לייעוץ ספציפי, אתה יכול לפנות אל משרדי.
(משרדי המפורסם באתר זה תחת הקטגוריה "עו"ד פלילי")
בברכה,
דרור סלמן, עו"ד
מנהל הפורום לרישום פלילי ומחיקתו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסי שלום, לא ברור לי ממה שכתבת האם התיק נסגר במשטרה או בביהמ״ש (ללא הרשעה). במידה שהתיק הסתיים בביהמ״ש (ללא הרשעה), נא כתוב תאריך פסה״ד. במידה שהתיק נסגר במשטרה (מחוסר ראיות או מחוסר עניין לציבור)...
המשך תשובה