שלום, לפני כשנה הורשעתי בבימ"ש השלום לתעבורה, בעבירת "מהירות בלתי סבירה בניגוד לסעיף 51" וקיבלתי עונש של קנס + פסילה חודש + פסילה חודשיים על תנאי. האם עלי לציין זאת בשאלון לבקשת ויזה לארה"ב? תודה!
משה שלום,
משטרת ישראל אינה מוסמכת להעביר לשגרירות ארה״ב מידע אודות הרשעת תעבורה אלא רק אודות הרשעה פלילית.
לכן, אין גם כל סיבה שתעביר אתה מידע כלשהו אודות ההרשעה האמורה לשגרירות ארה״ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוראי שלום, כל עוד אין מדובר במשרה הדורשת סיווג ביטחוני (שאז, הבודק הוא השב״כ, אשר לו יש גישה לרשימת התיקים הסגורים שלנו), הרי שקיומו של תיק משטרה סגור לא ימנע ממך מלהתקבל לכל משרה ממשלתית ואינך צריך...
המשך תשובה