אם יש לי רישום פלילי שהייתי קטין ועכשיו הגעתי לגיל 18 האם האי-הפללה עדיין יתפס או שלא? ( נתפסתי בעבר על שימוש עצמי אבל לפי מה שאני יודע אחרי פגישות רבות עם קצינת מבחן סגרו )
מיכאל שלום,
במידה שהתיק שלך נסגר כקטין, לאחר המלצה של קצינת המבחן, סביר להניח שהוא נסגר כ״טיפול מותנה״ ושאין לך כל רישום משטרתי. תוכל לבדוק זאת ע״י הוצאת גיליון רישום פלילי בכל תחנת משטרה.
במידה שיופיע לך רישום-תוכל לחזור ולהתייעץ איתי כאן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכס שלום, במקרה של הרשעה לא תוכל להתקבל לעבודה במשרה ציבורית ולא תוכל לעבוד במגזר הפרטי מול תעשיות ביטחוניות, עד תום תקופת המחיקה (17 שנים לפחות). במקרה של אי הרשעה-ייתכן שלא תקבל סיווג ביטחוני (ת...
המשך תשובה