לפני כ-32 שנים אני וחברי גנבנו עצים מאתר בנייה, נחקרנו במשטרה. הוצאתי דוח מהמרשם הפלילי ויצא דף אחד, האם עלי להזכיר מקרה/חקירה זה בתחקיר? בשנת 2009 יצא חוק שמוחק רישום משטרתי יחיד, ומאפשר דף חלק. האם המידע אודות מקרה זה קיים במערכת?
אבידן שלום,
נוכח העובדה שהתיק הסגור נמחק בשנת 2010, עם כניסת התקנות הרלבנטיות לתוקף, הרי שאין צורך להזכירו בתחקיר הביטחוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, מכיוון שלא נחקרת תחת אזהרה, כחשודה, ולא צולמת ולא נלקחו ממך טביעות אצבעות, הרי שלא נפתח לחובתך ״תיק״ ואין מדובר ברישום משטרתי כלשהו. לפיכך, לעניין זה לא תהיה כל השפעה או השלכה, מכל סוג, על ע...
המשך תשובה