ברצוני לדעת האם נשאר רישום פלילי כל שהוא לאחר סיום מוצלח של צדק מאחה לנוער?
איתמר שלום,
לאחר הליך של ״צדק מאחה״ ייתכן שהתיק ימשיך בביהמ״ש ויסתיים בהרשעה או באי הרשעה וייתכן שייסגר מחוסר עניין לציבור. הכל בהתאם לחומרת העבירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גדליה שלום, אני לא רואה משמעות רבה להערה של התובע כי עילת הסגירה שונתה לחוסר אשמה ״לפנים משורת הדין״. לא הייתי בונה על העמדה לדין של המתלוננת בגין מתן הודעה כוזבת אלא אם יש בנמצא הודייה מפורשת שלה. ...
המשך תשובה