שלום, אם היה תיק וסגרו אותו מחוסר עניין לציבור ואחרי שלוש שנים שינוי תיק מחוסר אשמה זה אומר אני נקי במשטרה? ואם כן אפשר לעבוד באבטחה ולקבל אקדח או נשק או רישיון לנשק? תודה
אמיר שלום,
במידה שעילת הסגירה של התיק הסגור שונתה לחוסר אשמה-לא תהיה מניעה, מבחינה זו, לקבל רישיון להחזקת נשק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
טל שלום, רק לגופים ביטחוניים, במהותם, המצויינים בתוספת השלישית לחוק המרשם הפלילי יש גישה לרשימת התיקים הסגורים שלנו. קיימת אפשרות להגיש לקצינת מרשם פלילי (פונקציה של משטרת ישראל) בקשה לביטול הרישום...
המשך תשובה