אני במיונים מתקדמים לעבודה בשגרירות זרה. לא נאמר לי שאני צריך לעבור סיווג כלשהו אלא רק מעין "מבחן אישיות" ושהמדינה צריכה לאשר אותי. תבעתי שיפוצניק שעשה אצלנו עבודה והוא בתגובה ניסה לסחוט אותי כדי שאבטל את התלונה. הוא הגיש תלונה שקרית שנסגרה מחוסר עניין, ולאחר הערעור שלו מחוסר ראיות. לא הוגש כתב אישום. לקחתי עו"ד לשינוי עילת סגירה לחוסר אשמה וזה תקוע כבר כחודשיים. האם לשגרירות יש גישה לרישום פלילי שלי? כיצד להתנהל מולם כדי לא לסכן את המשרה?
שרון שלום,
למשטרת ישראל אין סמכות למסור לרשויות זרות מידע אודות תיקי משטרה סגורים אלא רק לרשויות הגירה זרות (באישור קצין בדרגת סנ״צ ומעלה).
לכן, הסיכוי להעברת המידע בנושא שציינת הוא קלוש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שגיא שלום, משטרת ישראל אינה מוסמכת, עפ״י חוק, להעביר לרשות זרה (ולשגרירות שלה בישראל, כשלוחתה) מידע אודות הרשעה של אזרח, שחלפה תקופת ההתיישנות שלה. מטעם זה, אין כל סיבה שתשתף את השגרירות במידע אודות...
המשך תשובה