היי קראתי משטרת ישראל הולכת למחוק עבר פלילי לאזרחים מה זה אומר? האם מוחקים לכולם את העבר פלילי?
יוסי שלום,
דווח היום בתקשורת שמשטרת ישראל יוצאת במבצע של מחיקת רישום תיקים משטרתיים למי שיש לחובתו עד 2 תיקי משטרה סגורים, שלא בוטל לו, בעבר, רישום משטרתי, שאין לו הרשעות/תיקי משטרה פתוחים ושחלפו 5-7 שנים ממועד ביצוע העבירה (5 שנים במקרה של עבירה מסוג עוון ו-7 שנים במקרה של עבירה מסוג פשע), כל עוד לא מדובר בעבירות חמורות (עבירות מין ועבירות נוספות שיפרטו ע״י משטרת ישראל ושאינני יודע, בשלב זה, מהן).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיקי שלום, צר לי על המצב. תקופת ההתיישנות של ההרשעה הזאת היא 7 שנים וחודש ממועד גזר הדין. לאחר תקופה זאת, משטרת ישראל לא תוכל לדווח לרשויות זרות (כולל לשגרירות ארה״ב) על קיום ההרשעה. קיימת אפשרות ...
המשך תשובה