גיל שלום רב, אני מעוניין להתגייס למשרת לוחמי האש כבאות, וקיימים לי 2 תיקים סגורים 1 חשד לגניבה 2.תקיפה הגורמת לפציעה. בטופס העדר הרישום פלילי לטובת המשרה אין לי רישום פלילי אך האם משטרת ישראל יכולה להעביר להם את המידע עליהם. והאם לא אציין זאת בטופס מה יקרה אם באמת יתגלה להם מאוחר יותר רישומים אלה, מה בפועל יקרה? כלומר ששיקרתי. תודה.
טמיר שלום,
במידה שצריך לציין זאת בטופס-ציין זאת.
המידע הזה מועבר ע״י משטרת ישראל.
צר לי, אבל נוכח התיקים הסגורים-סביר להניח שלא תגוייס לכיבוי האש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלון שלום, תקופת המחיקה של ההרשעה שלך חלפה מזמן. לכן, משטרת ישראל לא תוכל לדווח עליה למעסיק הנוכחי (ככל שהוא, בכלל, זכאי לקבל דיווח ממשטרת ישראל). מעסיק פרטי אינו זכאי לקבל ממשטרת ישראל דיווח אודות...
המשך תשובה