האם אפשר לפתוח למישהו תיק פלילי במשטרה בגלל שהוא צילם אנשים בלי רשות וללא ידיעתם או רק תביעה אזרחית?
ליאם שלום,
במקום ציבורי מותר לצלם אנשים, למעט תוך כדי מעקב אחריהם (שאז, זאת תהיה עבירה של פגיעה בפרטיות בדרך של מעקב והטרדה).
במקום פרטי אסור לי לצלם אנשים, שאז זאת תהיה עבירה של פגיעה בפרטיות.
ב-2 המקרים, הנפגע גם יכול, מלבד הגשת תלונה (ואף אם לא הגיש תלונה) להוציא נגד הפוגע בבימ״ש השלום צו מניעת הטרדה מאיימת האוסר עליו להתקרב אליו, להטריד אותו וליצור איתו כל קשר, למשך 6 חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סומי שלום, גשי עם ת.ז. לכל תחנת משטרה ובקשי להוציא גיליון רישום פלילי. שם תראי אם התיק מופיע כפתוח. במידה שכן-אני מציע להגיש בקשה לקצין חקירות בתחנת המשטרה הרלבנטית לסגירת התיק מחוסר אשמה. במידה ש...
המשך תשובה