עובד שעובד איתי איים עלי במשפטים " שמור על הגב שלך" " אני יראה לך" יש לי גם הקלטה של האיומים . האם דברים אלו נחשבים לאיומים ? ( האם יש בכוונה שלו אלמנט של הפחדה?). תודה מראש על התשובה.
על פניו נראה כי המדובר באיומים, על אחת כמה וכמה אם אתה חש מאוים.
הייתי ממליצה לך לגשת למשטרה ולהגיש תלונה אם אתה חושש מאותו אדם, מה גם שיש לך הקלטה, קרי ראיה אובייקטיבית כך שאין המדובר רק במילה מול מילה.
אשמח לייעץ לך בהמשך על מנת שהמשטרה תמצה את החקירה ותדאג להפנות את התיק לתביעות ולא תסגור את התיק מיוזמתה.
בברכה
עו"ד יערה רשף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככל שהיה מדובר בשימוש בסם, התיק נמחק בחלוף 5 שנים מהאירוע (לקטין). תוכל לוודא זאת ע״י עיון ברישום המשטרתי שלך בכל תחנת משטרה (ניגש עם ת.ז. ליומן, בימים א-ה, משעה 08:00 עד 16:00). בהנחה שהת...
המשך תשובה