בינואר 2103 החליטה השופטת לתת לבני של"צ ללא הרשעה על תיק של אלימות במשפחה (תלונה של חברה שלו על אלימות) וזאת לאחר תזכיר חיובי של קצינת מבחן. מעוניין להכנס לכוחות הביטחון, האם ניתן למחוק את הרישום הפלילי?
ככלל, המשמעות של אי הרשעה כשמה כן היא - ללא הרשעה. כלומר, אין כל הרשעה ועל כן הדבר לא אמור להוות בעיה בקבלה לעבודה.
יחד עם זאת, הדבר מופיע במרשם כ"אי הרשעה". ישנם אנשים שהדבר מפריע להם. ישנה אופציה לטפל בכך ע"י הגשת בקשה למחיקת הרישום עצמו ו/או קיצור תקופת ההתיישנות על ידי בקשת חנינה לנשיא. מומלץ לעשות זאת על ידי עו"ד.
בברכה
עו"ד יערה רשף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, מכיוון שמדובר בהרשעה הנכללת בגיליון המרשם הפלילי-משטרת ישראל מחויבת, בהתאם לחוק המרשם הפלילי, למסור מידע זה (עד תום תקופת ההתיישנות), כמו גם מידע אודות תיקים פתוחים (אם יש לך). לכן, אמליץ ...
המשך תשובה