רציתי לדעת אחרי כמה זמן נותנים לעצור ימים שיחת טלפון? הוא כבר שבוע שם ועדיין לא התקשר, זה הגיוני?
שירן שלום,
אין קשר למספר הימים בהם החשוד עצור.
כדי למנוע השפעה על עדים והעלמת ראיות ע"י העצור, במהלך החקירה,
הזכות להשתמש בטלפון ניתנת לו רק לאחר סיום החקירה כאשר מוגש נגדו כתב אישום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אכן תמוה מדוע לא עצרו את הלקוח כבר בעת ביצוע העסקה (יכול והיו עסוקים בסוחר) ואולם אין בכך כדי לפגוע בחוקית העיכוב ואף יכול שיש בידיהם ראיות לעסקת הסם עצמה כך שאין משמעות לחלוף הזמן המתואר. ...
המשך תשובה