שלום, הייתי בחקירה ולקחו לי את הפאלפון בשביל לקחת ראיות כנראה..אותו חשוד שבגלל זה הובאתי לחקירה הסגיר את עצמו, מתי אני יכולה לקבל את הפלאפון בחזרה?
שלום,
יש לבקש מהמשטרה את המכשיר.
אם יסרבו-ניתן להגיש בקשה לבימ״ש השלום להחזרת תפוס, כאשר הבקשה מועברת תחילה (טרם הגשתה) לתגובת המשטרה. במידה שיסרבו או שלא ישיבו בתוך 7 ימים-ניתו להגישה במזכירות הפלילית של ביהמ״ש וייקבע דיון. בדיון, ביהמ״ש יורה על השבת המכשיר.
אף אם הפלאפון היה שייך למבצע עבירה, היה ביהמ״ש מורה על השבתו, בכפוף לחתימה על ערבות עצמית של החשוד (למקרה שיבקשו לחלטו בתום ההליך, אם שימש לביצוע עבירה והחשוד הורשע) והסכמתו כי המידע שיועתק מהמכשיר ייחשב לראיה מקורית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה שלום רב, מצב רפואי של עצור מהווה שיקול אחד מבין מספר שיקולים המצדיקים שחרור עצור ממעצר. לשב"ס יש מערך רפואי וביכולתו לתת מענה רפואי לכלל העצורים ולכן בתי המשפט לא נוטים לשחרר עצורים בשל מצב רפ...
המשך תשובה