שלום אני נמצא כעת במעצר בית עם איזוק אלקטרוני עד תום ההליכים הגישו נגדי כתב אישום שאין להם ראיות איך ורק בגלל שתי קטינים שאמרו שטויות מתוך לחץ משטרתי אז אם אמרו להם דברים שלא היו ולא נבראו עד מתי הם יוכלו לעלות להוכחות ולהעיד נגדי ואני כבר חודש באיזוק וגם נעצרתי על התיקים האלה פעמיים והשופט שיחרר אותי ובפעם השלישית הם תפסו טרמפ על שני הקטינים
פאר לי שלום,
ישיבת ההוכחות תתקיים בתוך 4-2 חודשים.
במעדה שתמצא מקום עבודה ומעסיק שמוכן להתחייב לפקח עליך שם-תוכל להגיש בקשה ליציאה לעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל שלום רב, באפשרותך להגיש תלונה הן למפקד תחנת המשטרה המדוברת, אל היחידה לתלונות הציבור על המשטרה וייתכן שגם למח"ש. בכל מקרה עלי לשמוע פרטים נוספים ואז אוכל ליתן לך ייעוץ משפטי פרטני. בברכה, ...
המשך תשובה