אהלן. הפקדתי למשטרה לפני יותר מחצי שנה דמי ערבות כדי לצאת ממעצר. התשלום היה למשטרה ולא לבית המשפט. בקבלה רשום שאחרי 180 יום אפשר לקבל את הכסף חזרה. איך עושים את זה? תודה
ניר שלום,
עליך לפנות (עדיף בכתב) לקצין החקירות בתחנה, אשר יפנה למדור חשבות, אשר אמורים ליצור איתך קשר.
אם תהיה בעיה-פנה בבקשה מתאימה לביהמ״ש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שגית שלום רב, במקרה זה האפשרויות מאד מצומצמות: 1. למצוא מפקחים אחרים. 2. למצוא מסגרת פיקוח אחרת כגון הוסטל, שכירת מאבטחים וכד`. 3. לפנות בבקשה לביהמ"ש ובמסגרתה להסביר את הנסיבות ולבקש כי הנאשם ישה...
המשך תשובה