שלום, לפני כ-7 שנים נעצרתי במשך שבוע ויום. אחר מכן ישבתי במעצר בית כשנה וחצי, יצאתי חפה מפשע. השאלה היא, האם אני יכולה לתבוע פיצויים על עוגמת נפש שנגרמה לי ולמשפחתי? תודה

שירן שלום רב,
אפשרות לתבוע תמיד פתוחה. השאלה האם כדאי ומה הסיכויים והסיכונים.
תשובה לכך מצריכה עיון בחומרים שנתקבלו בעניינך ובפרט בפסק הדין.
הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי, להוסיף בפרטים, להעביר חומרים ולקבל ייעוץ פרטני.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה נועד ליתן מענה משפטי בנושא מעצרים בפן הפלילי בלבד. שאלתך עוסקת בעניין אזרחי אחר ועל כן באפשרותך להפנות שאלתך בפורום הנכון. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה