שלום רב, רציתי לדעת למי אפשר לפנות כדי לקבל עזרה. לאישה אשר מאכילה חתולי רחוב, ניגשו שני בחורים והרביצו לה על כך שהיא מאכילה את החתולים. היא הגישה תביעה במשטרה,אך סגרו את התיק (מסיבה לא מובנת). למי כן אפשר לפנות כדי להגיש נגדם תביעה (אחד מהם עובד כשומר עם נשק והדבר יכול להיות מסוכן בשביל אישה). האם בסיוע משפטי יכולים לעזור ? תודה
שלום, א!
ראשית, ניתן לערער על סגירת התיק במשטרה באמצעות עו"ד. לעניין סיוע המשפטי של משרד המשפטים יש לפנות אליהם ישירות. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נטלי שלום רב, במצב המתואר בשאלתך עולה ספק אם בית המשפט בכלל ישחרר למעצר בית אם אין מפקח\ים מתאימים. עם זאת במקרים המתאימים וזה החריג - ניתן לנסות לשכנע את ביהמ"ש לשחררו ללא "פיקוח אנושי" או תחת איזו...
המשך תשובה